Beluister onze podcastserie over vertrouwen in media

Publicaties

Groot vertrouwen in Nederlandse magazines en nieuwsmedia
ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Groot vertrouwen in Nederlandse magazines en nieuwsmedia

Nederlanders hebben een groot vertrouwen in de informatie van tv, radio en de geschreven pers. Dat geldt ook voor de bijbehorende nieuwssites. Kranten en tijdschriften scoren in ons land ver boven het Europe gemiddelde.

Podcasts van vertrouwde mediamerken genereren krachtige reclame-effecten
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Podcasts van vertrouwde mediamerken genereren krachtige reclame-effecten

Podcastluisteraars worden bij beluistering nieuwsgierig naar de producten van de adverteerders en sponsors. Deze effecten doen zich met name voor bij podcasts van gerenommeerde uitgevers.

Context van advertenties draagt sterk bij aan kwaliteitsperceptie van producten
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Context van advertenties draagt sterk bij aan kwaliteitsperceptie van producten

Goede reclame in een betrouwbaar medium is sterk bepalend voor het kwaliteitsimago van een product of dienst. Dat blijkt uit nieuw onderzoek .

Uitgelichte artikelen

ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Groot vertrouwen in veiligheid van data/persoonsgegevens van websites & apps van dagbladen en magazines

Groot vertrouwen in veiligheid van data/persoonsgegevens van websites & apps van dagbladen en magazines
ArtikelNieuwsmedia

Vertrouwen in Nederlandse nieuwsmedia blijft groot

Vertrouwen in nieuws per mediakanaal (in een cijfer van 1 tot 10)
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Media Reactions 2023: opnieuw grote verschillen tussen consumenten en marketeers in hun vertrouwen in media

Media Reactions 2023: 
opnieuw grote verschillen tussen consumenten en marketeers in hun vertrouwen in media
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Webinar wijst mediaprofessionals op het belang van vertrouwde (nieuws)media

Webinar wijst mediaprofessionals op het belang van vertrouwde (nieuws)media
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Reclame in printmedia meest geloofwaardig

Reclame in printmedia meest geloofwaardig
ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: 
voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen
Artikel

In de strijd om aandacht hebben Nederlandse kwaliteitsmedia de adverteerders veel te bieden

In de strijd om aandacht hebben Nederlandse kwaliteitsmedia de adverteerders veel te bieden
WhitepaperMagazinemedia, Nieuwsmedia

Whitepaper Trust in Media #2: de meerwaarde van vertrouwde media voor adverteerders

Whitepaper Trust in Media #2: de meerwaarde van vertrouwde media voor adverteerders
PodcastNieuwsmedia

René Moerland (NRC) over betrouwbaar nieuws: “Het is een eis aan onszelf en een belofte aan de lezer”

Foto: Andreas Terlaak
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Podcastserie over vertrouwen in media

Podcastserie over vertrouwen in media
WhitepaperMagazinemedia, Nieuwsmedia

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising
Magazinemerken sterkste reclamedragers volgens NL consument
Artikel

Magazinemerken sterkste reclamedragers volgens NL consument

Top 5 sterkste mediamerken in overbrengen reclameboodschap gedomineerd door magazinemerken.

New infographic Trust in Media: 
More impact & ROI with ads in trusted media
ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

New infographic Trust in Media: More impact & ROI with ads in trusted media

Magazine and news media are among the most trusted media. That's not just good news for engaged readers. Advertisers can also benefit from this as well because advertising campaigns in reliable media generate more impact and turnover.

Effectiviteit reclame in nieuwsmedia toegenomen
ArtikelNieuwsmedia

Effectiviteit reclame in nieuwsmedia toegenomen

In de afgelopen tien jaar is het rendement van reclame in nieuwsmedia aanzienlijk toegenomen.

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media
ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media

Het vertrouwen in media heeft een positieve invloed op de perceptie van de consument en daarmee op de impact van reclame. Welke media vertrouw je jouw merk toe?

Betrouwbaarheid belangrijke kracht offline mediakanalen
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Betrouwbaarheid belangrijke kracht offline mediakanalen

Offline kanalen, waaronder magazines en dagbladen, zijn de favoriete reclamedragers van de consument. Kwaliteit, relevantie én betrouwbaarheid van offline kanalen zijn aspecten die de Nederlandse mediagebruikers waarderen.

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: 
voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen

Als het gaat om reclamedragers dan hebben adverteerders en consumenten sterk uiteenlopende voorkeuren.