Trust in Media - welke media vertrouw je jouw merk toe?
Trust in Media is een initiatief van de Magazine Media Associatie (MMA) en NDP Nieuwsmedia. Voor het kennisplatform zijn tal van inzichten verzameld uit studies over vertrouwen in media en de impact hiervan op reclame.
Er zijn insights te vinden over doelgroepen en aanbevelingen voor een effectieve mediastrategie. Het platform bevat whitepapers, blogberichten, interviews, artikelen en podcasts. Trustinmedia.nl wordt continu geactualiseerd aan de hand van nieuw beschikbare onderzoeken en inzichten.
De Nederlandse magazine- en nieuwsmedia behoren tot de meest vertrouwde media in de wereld. Of het nu gaat om hun print of online platforms.
Dat is niet alleen goed nieuws voor enthousiaste lezers. Ook adverteerders kunnen hier veel voordeel mee behalen. Natuurlijk is gerichte targetting essentieel. Maar alleen binnen vertrouwde context komt de boodschap geloofwaardig over.
Campagnes kunnen met betrouwbare nieuws- en magazinemerken meer impact, effect en omzet genereren. De MMA en NDP Nieuwsmedia pleiten er dan ook voor om vertrouwen als criterium in mediastrategie mee te nemen.
Nieuwste publicaties
Op Trustinmedia.nl vind je de allerlaatste insights over vertrouwen en media.