Beluister onze podcastserie over vertrouwen in media

Publicaties

Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media: Is een persoonlijke invalshoek nodig om het vertrouwen in media te vergroten?
PodcastMagazinemedia

Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media: Is een persoonlijke invalshoek nodig om het vertrouwen in media te vergroten?

Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media? In de derde aflevering van de Trust in Media podcastserie vertelt Helene van Santen (Hoofdredacteur Margriet) over interactie met lezers en het veranderende medialandschap.

Foto: Andreas Terlaak
PodcastNieuwsmedia

René Moerland (NRC) over betrouwbaar nieuws: “Het is een eis aan onszelf en een belofte aan de lezer”

Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media? In de tweede aflevering van de Trust in Media podcastserie vertelt René Moerland (Hoofdredacteur NRC) over het belang van vertrouwen in de media én de betrouwbaarheid van journalistieke media.

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?

Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media? In de eerste aflevering van de Trust in Media podcastserie komen Erik Grimm (NDP Nieuwsmedia) en Nancy Detrixhe (Magazine Media Associatie) aan het woord over het vertrouwen in de media en het veranderende medialandschap.

Uitgelichte artikelen

ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Groot vertrouwen in veiligheid van data/persoonsgegevens van websites & apps van dagbladen en magazines

Groot vertrouwen in veiligheid van data/persoonsgegevens van websites & apps van dagbladen en magazines
ArtikelNieuwsmedia

Vertrouwen in Nederlandse nieuwsmedia blijft groot

Vertrouwen in nieuws per mediakanaal (in een cijfer van 1 tot 10)
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Media Reactions 2023: opnieuw grote verschillen tussen consumenten en marketeers in hun vertrouwen in media

Media Reactions 2023: 
opnieuw grote verschillen tussen consumenten en marketeers in hun vertrouwen in media
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Webinar wijst mediaprofessionals op het belang van vertrouwde (nieuws)media

Webinar wijst mediaprofessionals op het belang van vertrouwde (nieuws)media
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Reclame in printmedia meest geloofwaardig

Reclame in printmedia meest geloofwaardig
ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: 
voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen
Artikel

In de strijd om aandacht hebben Nederlandse kwaliteitsmedia de adverteerders veel te bieden

In de strijd om aandacht hebben Nederlandse kwaliteitsmedia de adverteerders veel te bieden
WhitepaperMagazinemedia, Nieuwsmedia

Whitepaper Trust in Media #2: de meerwaarde van vertrouwde media voor adverteerders

Whitepaper Trust in Media #2: de meerwaarde van vertrouwde media voor adverteerders
PodcastNieuwsmedia

René Moerland (NRC) over betrouwbaar nieuws: “Het is een eis aan onszelf en een belofte aan de lezer”

Foto: Andreas Terlaak
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Podcastserie over vertrouwen in media

Podcastserie over vertrouwen in media
WhitepaperMagazinemedia, Nieuwsmedia

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising
Niels Bouwman (Kantar): "Adverteerders zoeken naar betere balans tussen kwaliteit en bereik"
InterviewMagazinemedia, Nieuwsmedia

Niels Bouwman (Kantar): "Adverteerders zoeken naar betere balans tussen kwaliteit en bereik"

Mediabelevingsonderzoek toonde aan dat Nederlanders veel vertrouwen hebben in traditionele media. Hoe staat het medialandschap er na coronajaar 2020 voor? Wij vroegen het Niels Bouwman van onderzoeksbureau Kantar.

Vertrouwen in nieuws opnieuw gegroeid
BlogNieuwsmedia

Vertrouwen in nieuws opnieuw gegroeid

Het aandeel Nederlanders dat het nieuws vertrouwt, is in het afgelopen jaar gestegen. Dat blijkt uit het Digital News Report 2021 van het Commissariaat voor de Media.

Presentatie Trust in Media: insights voor succesvolle campagnes in vertrouwde media
PresentatieMagazinemedia, Nieuwsmedia

Presentatie Trust in Media: insights voor succesvolle campagnes in vertrouwde media

Studies tonen dat vertrouwen in media een sterke invloed heeft op de perceptie van de consument en daarmee op de impact van reclame. In deze presentatie zijn de belangrijkste bevindingen weergegeven.

Podcastserie over vertrouwen in media
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Podcastserie over vertrouwen in media

Kennisplatform Trust in Media brengt een serie podcasts waarin het vertrouwen in media centraal staat. Mediamakers en -onderzoekers komen aan het woord.

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising
WhitepaperMagazinemedia, Nieuwsmedia

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising

Welke media vertrouw je jouw merk toe?

Feitelijk betrouwbaar: de waarde van een journalistiek nieuwsmerk
PresentatieNieuwsmedia

Feitelijk betrouwbaar: de waarde van een journalistiek nieuwsmerk

Betrouwbaarheid van media is relevanter dan ooit. Maar wat houdt een betrouwbaar mediamerk in? Robert Witteman (NRC Media) en Ralph Sluis (DVJ Insights) vertellen er alles over in een online video.