Beluister onze podcastserie over vertrouwen in media

Publicaties

Podcasts van vertrouwde mediamerken genereren krachtige reclame-effecten
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Podcasts van vertrouwde mediamerken genereren krachtige reclame-effecten

Podcastluisteraars worden bij beluistering nieuwsgierig naar de producten van de adverteerders en sponsors. Deze effecten doen zich met name voor bij podcasts van gerenommeerde uitgevers.

Magazinemerken sterkste reclamedragers volgens NL consument
Artikel

Magazinemerken sterkste reclamedragers volgens NL consument

Top 5 sterkste mediamerken in overbrengen reclameboodschap gedomineerd door magazinemerken.

New infographic Trust in Media: 
More impact & ROI with ads in trusted media
ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

New infographic Trust in Media: More impact & ROI with ads in trusted media

Magazine and news media are among the most trusted media. That's not just good news for engaged readers. Advertisers can also benefit from this as well because advertising campaigns in reliable media generate more impact and turnover.

Uitgelichte artikelen

ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: 
voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen
Artikel

In de strijd om aandacht hebben Nederlandse kwaliteitsmedia de adverteerders veel te bieden

In de strijd om aandacht hebben Nederlandse kwaliteitsmedia de adverteerders veel te bieden
WhitepaperMagazinemedia, Nieuwsmedia

Whitepaper Trust in Media #2: de meerwaarde van vertrouwde media voor adverteerders

Whitepaper Trust in Media #2: de meerwaarde van vertrouwde media voor adverteerders
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?

Het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?
PodcastNieuwsmedia

René Moerland (NRC) over betrouwbaar nieuws: “Het is een eis aan onszelf en een belofte aan de lezer”

Foto: Andreas Terlaak
PodcastMagazinemedia, Nieuwsmedia

Podcastserie over vertrouwen in media

Podcastserie over vertrouwen in media
WhitepaperMagazinemedia, Nieuwsmedia

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising

Whitepaper Trust in Media: de basis voor advertising
Effectiviteit reclame in nieuwsmedia toegenomen
ArtikelNieuwsmedia

Effectiviteit reclame in nieuwsmedia toegenomen

In de afgelopen tien jaar is het rendement van reclame in nieuwsmedia aanzienlijk toegenomen.

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media
ArtikelMagazinemedia, Nieuwsmedia

Download de nieuwe infographic: meer impact & ROI met reclame in vertrouwde media

Het vertrouwen in media heeft een positieve invloed op de perceptie van de consument en daarmee op de impact van reclame. Welke media vertrouw je jouw merk toe?

Betrouwbaarheid belangrijke kracht offline mediakanalen
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Betrouwbaarheid belangrijke kracht offline mediakanalen

Offline kanalen, waaronder magazines en dagbladen, zijn de favoriete reclamedragers van de consument. Kwaliteit, relevantie én betrouwbaarheid van offline kanalen zijn aspecten die de Nederlandse mediagebruikers waarderen.

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: 
voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen
ArtikelNieuwsmedia, Magazinemedia

Grote discrepantie bij dagblad- en magazinereclame: voorkeuren reclamevormen consumenten en marketeers lopen sterk uiteen

Als het gaat om reclamedragers dan hebben adverteerders en consumenten sterk uiteenlopende voorkeuren.

Bron: Nielsen Trust in Advertising 2021
Artikel

Dagbladen en magazines vertrouwde dragers van advertenties

Advertenties in dagbladen en magazines krijgen het vertrouwen van de overgrote meerderheid van de consumenten. Dat blijkt uit het nieuwe Nielsen-onderzoek ‘Trust in Advertising 2021’.

Consumenten beschouwen krant als betrouwbare bron voor merk- en productinformatie
ArtikelNieuwsmedia

Consumenten beschouwen krant als betrouwbare bron voor merk- en productinformatie

Consumenten beschouwen kranten als één van de belangrijkste bronnen voor betrouwbare informatie over merken of producten. Dat blijkt uit de [M]media Monitor 2021.