Vervolg podcastserie Trust in Media: belang van kwaliteitscriteria bij advertising
De initiatiefnemers van Trust in Media gaan in deze tweede serie podcasts aan de hand van onderzoeksuitkomsten en expertise in gesprek over het belang voor reclamecampagnes van kwalitatieve criteria, zoals vertrouwen en engagement.
Nieuwe afleveringen
In deze nieuwe edities komen Atva van Zanten (CEO MindShare), Dennis Hoogervorst (Teamlead B2B Research & Insights, DPG media) en Menno van der Steen (Chief Data & Marketing Science, GroupM) aan het woord. Zij gaan in discussie over het belang van kwaliteitscriteria bij mediaplanning. Welke invloed hebben clicks en views nu echt? Hoe bepaal je de juiste campagnestrategie en welk mediamerk hoort daarbij zodat het HALO-effect wordt bereikt. En, welke toekomstige ontwikkelingen hebben impact op al die strategische keuzes.
De pagina met de nieuwe afleveringen vind je hier. De podcasts zijn ook te vinden op de bekende platforms, zoals op Spotify.
De drie nieuwe afleveringen zijn vanaf donderdag 13 oktober te beluisteren.
Eerdere afleveringen
In de eerdere edities van de podcastserie over Vertrouwen in Media kwamen hoofdredacteuren Helene van Santen van Margriet en René Moerland van NRC aan het woord. Ook is er een aflevering waarin researchmanagers Nancy Detrixhe en Erik Grimm van respectievelijk de Magazine Media Associatie en NDP Nieuwsmedia hun bevindingen delen. Deze serie focust op het vertrouwen van de consument in media en reclame.
De eerdere serie podcasts vind je hier.