A matter of trust
Magnetic, de marketingorganisatie van de Britse magazine mediabedrijven, deed onderzoek naar de relatie tussen merkvertrouwen en andere belangrijke KPI's
Beluister onze podcastserie over vertrouwen in media
Magnetic, de marketingorganisatie van de Britse magazine mediabedrijven, deed onderzoek naar de relatie tussen merkvertrouwen en andere belangrijke KPI's
Onderzoek van Integral Ad Science (IAS) en Neuro-Insight toont het effect van Umfeld op de perceptie van advertenties. Uit het rapport 'The Halo effect, Ad environment & Receptivity' blijkt dat reclame op sites van hoge kwaliteit , meer geliked werden dan dezelfde advertenties op sites van lage kwaliteit.
Uit dit Ipsos-onderzoek blijkt dat er wereldwijd geen vertrouwenscrisis is met de media, maar in de gevestigde markten is er wel een vertrouwensprobleem met de digitale platforms.
VDZ, de brancheorganisatie van de Duitse magazine en dagbladen, deed onderzoek naar de rol van brand safety vanuit B2B en B2C perspectief