Uitgevers tonen de lucratieve werking van advertenties aan
De Britse uitgever The Telegraph heeft met behulp van het onderzoek Metrics that Matter laten zien dat advertenties aantoonbaar werken.
Beluister onze podcastserie over vertrouwen in media
De Britse uitgever The Telegraph heeft met behulp van het onderzoek Metrics that Matter laten zien dat advertenties aantoonbaar werken.
Magnetic, de marketingorganisatie van de Britse magazine mediabedrijven, deed onderzoek naar de relatie tussen merkvertrouwen en andere belangrijke KPI's
Onderzoek van Integral Ad Science (IAS) en Neuro-Insight toont het effect van Umfeld op de perceptie van advertenties. Uit het rapport 'The Halo effect, Ad environment & Receptivity' blijkt dat reclame op sites van hoge kwaliteit , meer geliked werden dan dezelfde advertenties op sites van lage kwaliteit.
Uit dit Ipsos-onderzoek blijkt dat er wereldwijd geen vertrouwenscrisis is met de media, maar in de gevestigde markten is er wel een vertrouwensprobleem met de digitale platforms.
VDZ, de brancheorganisatie van de Duitse magazine en dagbladen, deed onderzoek naar de rol van brand safety vanuit B2B en B2C perspectief